Borderline másKÉP(p)

Borderline-nal az élet

e-mail vs. blog avagy hol, miért és kinek

2024. március 24. 16:31 - tündér86

Annyira szívből reméltem, hogy ez soha de soha nem fog megszületni. Szerettem volna kimondatlan hagyni azt a több tonnányi zavart és gondolatot és nemérzett érzést magamban megtartani . Örökre. Mert nem vagy, nem létezel és talán egy nap végképp elválunk és végképp nem leszel és rettegek és lekapcsolódok rólad, a napokról az órákról és csak élek egy élhetetlen világban. Nélküled. Már nem is hiányzol, és valójában csak a lelkem készülődik arra, mi lesz ha végleg. Eltelt egy hét és az üresség szétszaggat és már nem várlak, nem kereslek, nem akarok túltúléstúl lenni. Bassza meg, nyelem a könnyeim, nem sok kell most.

Szóval, vagyishogy , egyes perceimben amikor épp voltak pillanataim amikor elmerenghettem rajtad és a kommunikációs formákon - nagy sóhaj - szembeállítottam fejben email és blog és pro és kontra és harc kezdődött az agyamban. 

1. Az email kölcsönös(nek) kéne lennie vs. a blogírás magányos

2. Az email-ben ott rejlik az elvárás vs. a blog szabadabb világ

3. Az email korlázotott vs. a blog szabadabb

4. Az email romba dönt vs. a blog szabadon éreztet

5 mert az email választ vár vs. a blognak teljesen elég, ha elolvassák

6. de abban se biztos az ember, hogy elolvassák - és ebben email és blog egyesül

7. az email hamarabb lesz túl és könnyebben túlléphető a keret - a blog egyszer megírt bejegyzés és ott nincs keret

8. AZ EMAIL-RE NEM VÁLASZOLSZ - A BLOG-RA SE VÁLASZOLSZ DE

9. AZ EMAILEKRE PUSZTULOK LELKILEG A VÁLASZÉRT - A BLOGRA NEM KELL VÁLASZ, BASZOTTUL NEM

ÉS 10. BLOGOT ÍROK MERT A BLOG SZABADABB ÉS ELVÁRÁSOKTÓL MENTES ÉS ÜRESLAP, ÜRESLAP CSAK NEKEM MINDENFÉLE VÁGYTÓL, ELVÁRÁSTÓL ÉS KÖLCSÖNÖSSÉGTŐL MENTES

ÉS VÉGÜLVÉGÜL A BLOG MAGÁNYOS DE SZABADABB VILÁG. ÉS NINCS BENNE KERET. ÉS NEM VAGYOK BENNE ROSSZ, SE TÚLTÚL, SE ZSAROLÓ, HOGY NA MAJD HA NINCS VÁLASZ, AKKORAZTÁN ..... DIRRDURR. A BLOG AZ ÜRESLAP AMIRE SZABADON RAJZOLHATSZ.

Valójában eltelt az idő. Nélküled is. AZTÁN PEDIG MÁR A KIS DURCÁS, DACOS, MAKACS VALAKI OTT BENNEM AZT ISMÉTELGETI: MÁR NEM IS SZÓLOK HOZZÁD. NEM BESZÉLÜNK TÖBBÉ.  DE OTT VAN A MÁSIK RÉSZ IS, A JÓ, A RACIONÁLIS, AKI - BASZOTT VILÁG, SÍRÁS LESZ - AZ, A RACIONÁLIS TUDJA ÉS VALÓJÁBAN EGYETÉRT ÉS BÁTORÍTANA IS, HOGY NÉHA, NÉHA TÉNYLEG JÓ EGY PÁR NAP OFF...HOSSZÚ HÉTVÉGÉK, HÚSVÉT, KARÁCSONY.... kicsit eltávolodni pl az én tömény szarjaimtól, hogy aztán újra teljes emberként ... jó néha, valahol máshol, esetleg családdal kicsit megállítani az időt.

Az idő ketyeg mégis mintha állna. Teltek a napok és nem is tudom, nem is számoltam, hány. Egyszerűen csak mentem napról napra. Csak a szokásos. Az Olvasók baszogatnak meg egymást is baszogatják. (és anonym leszek) J. mikor csak velem van, velem kommunikál. Én lettem a szamár aki akkor is jó, ha nincs a ló. Mikor megjelenik T. együtt susmusolnak. A konyhában, Állok a fal másik oldalán a szépirodalomnál és őket hallgatom ki. Teljes már a paranoia.A jelek kutatása, a mihogylesz jelei. Pakolok benn a belső kis teremben , szembe vele  a konyha, ott van J. , jön T. , septiben magukra zárják az ajtót. Az olvasók minden fasz dologról susmorognak, egyik-másikra rá se merek nézni, mert azt hiszi mindenbe is belemászhat ami hát nálam nem. J. és T. továbbra is minden szart megoszt velük. Egymással pedig, hát.... AZ ALÁBBI PARANOIA ÉPÜLT KI: 

J. PÁR NAPPAL ELŐBB MÁR MONDOGATTA, HOGY T. SZERZŐDÉSE LE FOG JÁRNI ÉS MÁR CSÜTÖRTÖKÖN IS SZABIN VAN. RÖGTÖN AZT HITTEM, KAMU. CSÜTÖRTÖKÖN VALÓBAN SZABIN VOLT, DE PÉNTEKEN JÖTT. MERT HOGY NAGY CSALÁDI HÚSVÉTI HACCACÁRÉ VAN, LEGYEN OTT T . IS, MERT ÚGY JÖN KI A SZABIJA - A FASZT, LEGYEN OTT T. IS MERT ÉN NEM BÍROM. SZÓVAL FIZIKAILAG OTT VOLT T. DE NEM SOK MINDEN CSINÁLT. LEÁLLT A.-VAL ÉS M.-MEL BESZÉLGETNI - A KÉT FASZOM OLVASÓ, AKIKKEL MINDENT IS MEG KELL POFÁZNI, AZTÁN MEG SUTTOGNAK RÓLUNK ÉS A HOGYSMINTLESZ- RŐL IS. MINDEGY T. MÁR CSAK FIZIKALAG VOLT OTT. MIVEL ÉN NEM BÍROM, MÉGIS ÉN VOLTAM OTT, AMIKOR KELLETT. ÉÉÉÉÉÉS, J. MONDTA, HOGY EBÉD UTÁN BULI LESZ. ÉSMONDOM MI AZ ALKALOM. HÁT, HOGY EZ T. UTOLSÓ NAPJA. VOLT NAGY FELHAJTÁS, HACCACÁRÉ, AJI - AMIT T. HOZOTT NEKÜNK, AJI - ÉN NEM VITTEM SEMMIT NEKI, MIVELHOGY ENGEM SOHA SEMMIBE NEM AVATTAK BE - EGYMÁSSAL MEGBESZÉLTEK MINDENT, ENGEM FÉLRELÖKTEK. AMÚGY IS, MI ÜNNEPELNI VALÓM LETT VOLNA? HOGY T. -VEL ELJÁTSZÁK, HOGY EZ T. UTOLSÓ NAPJA? HÁROM FÉLE ÍZŰ MIGNON HARMADOLVA ÉS MENJEK , SZÓVAL BEVONTAK VÉGÜL DE...

ÚGY HISZEM, NAGY AZ ÉLET SZÍNPADA. EL LEHET EZT FASZÁN JÁTSZANI HOGY T. UTOLSÓ NAPJA. MÉG HOZOTT IS NEKEM AJÁNDÉKBA EGY BÚCSÚ-NAGYMÉRETŰ FÜZETET, LEGYENHOVA ÍRNI. BENNEM MEG DÚLT A SZAR, HOGY MILYEN KÖNNYEN JÁTSZANAK ÉS MILYEN KÉPMUTATÁS.... MERT HALLOTTAM, A MUNKAÜGYISSEL VALAMI 8 NAPRÓL BESZÉLT T. VAGYIS 8 NAP ÉS ENGEM MAJD ELKÜLDENEK ÉS T. VISSZAJÖN ÉS KÉSZ MEG VAN OLDVA. NAGYON KEMÉNY PARANOIA EZ MÁR??? MEG HOGY HALLGATÓZOK A FALAK MÖGÖTT??

Miközben itthon éjjelekig a profession-ön lógok de semmi, egyik éjjel terveztem ott persze kép nélkül de mégis összeszedtem egy önéletrajzra valót az ottani sablonokkal és rendszerben. PDF-ben megvan, nyomtatható, legalább egy minta lesz. Rengeteg sok éve írtam önéletrajzot utoljára, főleg motivációs levelet....mivelhogy nincs motivációm és rájöttem, hogy az erősségeim - mármint amit elvárhatnak, hogy miket mond az ember, szinte 0 alig tudtam összekaparni pár darab erősséget, amiből kettő kb ugyanaz csak más szóval, szóval hm, hibás kör.

Feliratkoztam egy nő email kurzusára, hirlevelére, anyukaság mellett vált home office os vállalkozóvá, Megvettem a pdf könyvét Légy a saját főnököd címmel de még nem jutottam oda, hogy elolvassam. Online marketing, fotózás, fasztudja mi lesz, miből lesz egyáltalán pénz. Van egy fotós tanfolyam itt 69000, de egyelőre vettem ki egy könyvet, kezdő digitális fotósoknak, illetve írtam Zs.-nek, a füvezős lány Kisbérről, mert ő fotós, adott tanácsokat de annyiféle, hát... nem tudom, bonyolult. Néztem árakat. Pff, egy kezdő gép is 150.000 meg 200? Igen, közben lesz szülinapom, de kiakadnak ha én fellángolásokból akarok ezt vagy azt. Főleg hogy végignéztem az árakat és azt mondtam, kösz nem. Amúgy agyaltam ezen, a fotózást hobbiként lehet kezdeni hogy utána ... Csakhogy én nem tanultam ezt sehol mint Zs. és a fő kérdésemre arra nem válaszolt: hogy hogyan lesz ebből pénz és megélhetés. Kínos kérdés de muszáj vagyok felvetni. Ráckevéről való , Pesten él és albérletben, a pesti albérlet árakat tudva, hogy él meg a fotózásból vajon. Erre nem volt válasz, de ő is azt mondja, a munkahelyén IDEGBETEG ÁLLAT, ő viszont otthon fest, már nem tudja, hova tenni a festményeit, vászonra, az is csomó pénz. ÉS Ő IS VÁLTANI AKAR - MIVEL IDEGBETEG ÁLLAT BENN - DE BESZÉLT KÉT LÁNYRÓL, KÉT FOTÓS LÁNYRÓL, AKIKKEL MAJD ÖSSZEJÖN ÉS ÚGY - FOGALMAM NINCS HONNAN SZERZI A VALÓJÁBAN SEGÍTŐ KAPCSOLATAIT - NEM PSZICHOLÓGUST - NAGYRITKÁN Ő IS MENT VALAKIHEZ, DE Ő NONAME, AZT SE TUDJA, VALÓBAN BIPOLÁRIS E .... VAGY UGYE CSAK A FŰ ÉS AZ ELSZÁLLÁS. NEKI AZ VOLT MINDIG A MEGOLDÁS. MÉGIS TALÁL ILYEN OLYAN EMBEREKET AKIKKEL SZÖVETKEZVE OK LEHET, HA A MUNKAHELYÉN AZ IDEGBETEGSÉG TÚLTÚL LESZ.

Konkrétan nekem az életemben már egy kurva hobbi nincs, bármi amit tudnék szeretni, mert minden PÉNZ. PÉNZPÉNZPÉNZ... PÉNZ. APÁM JÓL BELÉMNEVELTE, HOGY CSAK A SÁRGACSEKKRE VAN PÉNZ, AZ IGAZI SZERETHETŐ ÉLETRE NINCS. MEGKESEREDETT, AKI KB MEGHALNA, HA A ZSEBI NEM LENNE. KI AKAR OLYAN ÉLETET MINT AZ ÖVÉK? NADE HOGY CSINÁLJAM?

AZTÁN VETTEM KI KÖNYVET - EZT MÁR MÁSODSZOR MERTHOGY ELŐSZÖR MIKOR KIVETTEM BELELAPOZTAM ÉS FÉLREDOBTAM - DE MUSZÁJ LESZ FOGLALKOZNI VELE - SZÖVEGÍRÁS SZENVEDÉLLYEL - EZ A MEGÉLHETÉS RÉSZÉT ÉRINTENÉ ÉS A PENNEBAKER KÖNYVET A GYÓGYÍTÓ ÍRÁSRÓL - EZ AZ ÉRZELMI RÉSZÉT ÉRINTENÉ.

OLVASTAM EGY FB-N LÉVŐ CIKKET, HOGY A VÁLTÁS IDŐSZAKA MILYEN NEHÉZ, XY AKI FELMONDOTT A MUNKAHELYÉN ÉS OTTHON KITÖRT A CIRKUSZ ÉS AZ SEGÍT A LEGTÖBBET, AKI HAGYJA ÉS NEM ERŐLTETI RÁ A DOLGOKAT. SZÓVAL. IJESZTŐ.

Kerestem a szerződésem de nem találom, így a családsegítőst hm, még nem hívtam fel...egyrészt mert ha meglenne a szerződés, azzal mennék... másrészt viszont.

A NAGY SZINPAD, HOGY T. UTOLSÓ NAPJA, A SÜTI, A BULI, A FASZTUDJA, SZÓVAL EZ TÉNYLEG GYANUSAN TÚL VOLT TOLVA. J. KÖZBEN MONDOGATJA - MIVEL T. KIPAKOLTA A FIÓKJÁT, FELTŰNŐEN KITAKARÍTOTTA MEG MINDEN, J. AZT MONDTA, HOGY PAKOLJAK BELE. SZERINTEM EZ KURVA NAGY SZÍNPAD, NEM HISZEM HOGY NEM TUDNAK SEMMIT A DOLGOKRÓL, MIVELHOGY TUTI J. KAVART.

A szerda úgy telt el - mint a többi nem - belehelyezkedtem hogy nincs - belehelyezkedtem hogy nem is írok, mert mi a fasznak, mert ha nem lesz pénzem, úgyis véget vetünk, vetek és erre nekem fel kell időben készülni.

Pénteken a nagyhúsvéti haccacáré, rengeteh felnőtt gyerek és egy kislány pici visitó hisztije.

apaaaaaéhesvagyooook! - na akkor jött a füldugó és maradt is. Aztán az apuka - mert ja apukának nehéz négy gyerekkel, a kicsik ikrek, fú baszki, kemény volt és apuka jól megnézett hogy füldugó van és a többi olvasó is, jöttek oda, és nem olyan ami kb eltűnik a fülemben, fekete nagyobb, szóval látszik szóval végre okot adok panaszra, mert a füldugó, vagy mikor pakoltam el, picsábabocsánat :(

Sőt, jut eszembe, még egy szitu, ami ja adna okot panaszra, bőgtem is végig a haza buszon. Zárás 16.57

3 perc múlva zárok de még ott haccacáré. Zsófi, valaki van hátul, susmorognak a wc-n, és hát nem azért járunk ida, hogy a wc-n...ez tuti volt, hogy a két lány, lakótelepi kicsit vészesek, szóval mentem, kihajtottam őket a mosdóból azt hittem rendben lesz hát nem lett. a nő újra pofázik: zsóóóóófi, még mindig van valaki a wc-ben. itt már faszom kivolt, érezhette is. Egy anyuka volt aki a kislányával - aki rendszeresen felmászik előttünk az asztalra de anyuka nem szól rá, hadd csinálja - vigan elvannak a gyerek részlegen és mivelhogy felbaszták az agyam sikerült beszólnom keményen. ZÁROK. MEGYEK HAZA, MOST. ÉS DE NOS, A HÜLYE NŐ AKI POFÁZIK OTT, HOGY KI VAN A WC-N, SEMMI JOGA POFÁZNI, MERT Ő IS OTT TENGLENG MÉG 5-KOR. NAGYON FÉLTEM, SÍRTAM, AZT TERVEZTEM, MÁSNAP REGGEL ELMONDOM J.-NEK, Ő BASSZON LE ELŐBB MIELŐTT MEGY A PANASZ. DE NEM LETT PANASZ. EZ AZ ANYUKA AMÚGY MINDENT IS LESZAR, ELNÉZÉST KÉRT, NEM NÉZTÉK AZ ÓRÁT, ÉN VISSZAVETTEM MAGAMBÓL, HOGY MONDOM, MÁR TUTI ESTE ÉREK HAZA MEGINT ÉS HÁT MÉG EGYSZER BOCSÁNAT ÉS ELMENTEK ÉS SEMMI ... de ha ugyanezt egy erősebb durvább temperamentumú valakivel csináltam volna, az másnap már ment volna a panasszal.

ja és mivel hétvégére felgyülemlett a sok fasz szar, elterveztem megyek moziba, HORROR, és esőben szélben ahogy terveztem. 22.30, az utcák üresek, a plaza üres, a teremben kb 10 en ha voltunk. szóval éjjel jöttem haza. és nos, HORROR LÉTÉRE EGY PILLANATIG SE FÉLTEM SEMMIFÉLE LÉNYTŐL, HANEM LEGINKÁBB SÍRTAM. MILYEN LELKEM VAN NEKEM ? HORRORON SÍROK??? IMAGINARY - KÉPZELETBELI - NAGYVONALKBAN EGY CSALÁD AKIKNÉL MOSTOHA ANYA VAN - MIVEL A BIOLOGIAI MEGHALT - VISSZAKÖLTÖZNEK A MOSTOHA GYEREKKORI HÁZÁBA. PERSZE KÉT LÁNNYAL, NEHÉZ, AZ EGYIK KAMASZ LÁZADÓ, A MÁSIK KICSI. A KICSI A PINCÉBEN TALÁL EGY PLÜSSMACIT - AKI A KÉPZELETBELI BARÁT LESZ ÉS AKI MACI FORMÁBAN SOSE LÉTEZETT. DE TÉNYLEG AZ EGÉSZ FILMBEN OTT VOLT A MACI. AZTÁN A KISLÁNY MÁR DIALÓGUSOKAT MOND ÉS MEGSZÓLAL A MACI HANGJÁN, ÉS TELJESÍTENI KELL EGY LISTÁT ÉS MIKOR BELE AKARJA VÁGNI A KARJÁT EGY SZÖGBE, KIHÍVNAK HOZZÁ VALAMI PSZICHOLÓGUS FÉLÉT AKI KAMERÁVAL DOKUMENTÁL , A KISLÁNY HOZZA A -- A MACIT ÉS ÖRDÖGI HANGON BESZÉL. A FELVÉTELRŐL KIDERÜL HOGY A MACI SOSE LÉTEZETT.

AZTÁN A KISLÁNY ELTŰNIK, MERT A LÉNY MAGÁVAL VISZI ODA AHONNAN JÖTT. A MOSTOHA ÉS A NŐVÉRE A KERESÉSÉRE INDULNAK. KIDERÜL HOGY EZ A MOSTOHA - ÍRÓ ÉS ILLUSZTRÁTOR - IS NAGYON NAGY FANTÁZIÁJU VOLT GYEREKKÉNT, RAJZOK A FALON STB, ÁTRAJZOLJA ŐKET, KIDERÜL HOGY NEKI IS LÉTEZETT EZ A LÉNY, A FALRAJZOKON MACI NÉVVEL ÉS HÁT AZÓTA SE HAGYTA EL A HÁZAT...ÉS KEZDŐDIK A HORROR RÉSZE.

ÉS VANNAK PILLANATOK, HOGY SÍRNI LENNE KEDVEM, MERT HA ANYÁD MEGHALT, A MOSTOHA NEM SZERET, MAJD SZERET ÉS JÁTSZIK VELED. A KÉPZELETBELI. AKI RÁVESZ TEGYÉL MEG EZT AZT ÉS AKKOR ÁTVISZ ODA.

JÖNNEK A LÉNYEK IS HARCOK. ÉS ODAÁT MEGTALÁLJÁK A KISLÁNYT --- JA JA EGY KÉK KAPUN ÁT JUTNAK ÁT MIUTÁN MINDEN ÖSSZESZEDETT LISTA CUCCOT KÉK LÁNGBA GYÚJTOTTAK ÉS MEGNYILT A KAPU...ÉS ODAÁT VÉGÜL MEGTALÁLTÁK A KISLÁNYT- A HALOTT ANYJÁVAL...

( RÉSZ CSELEKMÉNYSZÁL, HOGY A MOSTOHA ANYA  APJA BEKATTANT MIUTÁN A FELESÉG MEGHALT ÉS 5 ÉVESEN ELVETTÉK TŐLE A LÁNYT, ÉS ÍGY INNEN JUTOTT ODA VISSZA A CSALÁDJÁVAL)

DE A VÉGE :

A KISLÁNY SZAVAI : MEGTANÍTOTTAD, HOGY EGYEDÜL IS ELÉG ERŐS VAGYOK ÉS NEM KELL KÉPZELETBELI BARÁT.

TUDJA MIT GONDOLOK? HA NEKEM 5 ÉVESEN LETT VOLNA ILYENEM, MÁR AKKOR ELVIHETETT VOLNA A PICSÁBA. NEM BÁNTAM VOLNA. NYÍLJANAK MEG A KÉK KAPUK. ÉS TUDJA MIT? SENKI NEM JÖTT VOLNA UTÁNAM HOGY MEGMENTSEN. ANYÁM FEKÜDT A DEPRESSZIÓJÁBAN, APÁM FASZ TUDJA, VOLT E VAGY HOL VOLT. TUDJA, MIRE EMLÉKSZEM??? VAGY CSAK MESÉLTÉK? HOGY APÁM HAZA JÖTT A KOCSMÁBÓL ÉS WC HELYETT MEGTALÁLTA A MOSÓGÉPET. NA ÉPP EZ AZ, EMLÉKSZEM, APÁM MENNYIT JÁRT ITT A KOCSMÁBA. A KOCSMA  A MOSTANI PIZZERIA HELYÉN VOLT RÉGEN. HM ARRA EMLÉKSZEM, BÁR SOSE VOLT ÚGY RÉSZEG HOGY BÁNTOTT VOLNA BÁRKIT, DE MINDIG BÜDÖS VOLT, MERT ÚGY BELEETTE MAGÁT A SZAG. NA EZ VOLT AZ ÉN GYEREKKOROM. NEKEM NEM VOLT - TÁN KÉPZELETEM SE - PEDIG OVIBAN SOKSZOR ÜLTEM EGYEDÜL A HOMOKBAN, A HÁZ ELŐTT AHOL ÉLTÜNK ANNO OTT IS VOLT HOMOKOZÓ, EGYIK SZOMSZÉDÉK ( MOST K. NEM TUDOM ISMERI E , A LOVASSY-BÓL, IGAZGATÓ VOLT) ŐK VOLTAK SZOMSZÉDOK, KÉT LÁNNYAL, ÉN ÜLTEM OTT KÖZTÜK KB.... NEM EMLÉKSZEM SOK KAPCSOLATRA. HM, KÉSŐBB MEG AZTÁN FŐLEG ELVIHETETT VOLNA EGY ILYEN ODAÁTRA - LEHET MA MÁR MEGTENNÉK BÁRMIT MAGAMMAL AMIT A LÉNY KÉR, HOGY NE KELLJEN ITT, HOGY TOVÁBBMEHESSEK. ÉS EZ A FILMBEN UH, KÉK VILÁG, FEL LE VEZETŐ LÉPCSŐK, SAKKTÁBLÁS FOLYOSÓK, AJTÓK, LÉNYEK ÉS RETTEGÉS.

DE AKI AMÚGY IS ROSSZ, GONOSZ, AKIT AZ EMBEREK ELLÖKNEK, SZARBA SE VESZNEK - NEM VÁLASZOLNAK - ÉS VAJON, MIÉRT NEM? ÉS AKKOR KERESI AZ EMBER MAGÁBAN A GONOSZT, VALAMI NAGYON MÉLYEN ROSSZAT, MERT HA JÓ LENNÉL, AKKOR LENNE VALAKI MELLETTED....ÚGY IGAZÁN: NEM CSAK PÉNZZEL, ZSAROLÁSSAL ÉS SZINJÁTÉKOKKAL, AMITŐL A PARANOIA ELÁRASZT.

ÉS AZ ÜRESLAP SZINDRÓMA SZABADSÁGA. TALÁN VÉGIGOLVASTAD, TALÁN NEM, TALÁN CSAK ELSZÁLLNAK A BETŰIM ÉS NEM ÁLLNAK ÖSSZE TÖBBÉ.

a-poem-about-writing.png

MI A BAJ VELEM?

KI NEM MONDOTT SZAVAKKAL TELE A FEJEM

MERT MIND BESZÉLGET KÖRÜLÖTTEM

ÉS ÉN A HELYEM NEM LELEM.

NÉHA HA KÉNE BELESZÓLNÉK, DE ESÉLYTELEN,

HANGOK ZÚGNAK BENNEM ÉRZÉSTELEN.

FÉLEK RÁNÉZNI, MAGÁNYOS AZ ÉLET,

S HOGY MIÉRT NEM JÖNNÉL HAZA SE?

TÁN MERT NEM IS ÉLED,

AGYAD SZÉTCINCÁLJÁK AZ INGEREK,

FOLYAMATOS A JELENLÉTED

ÉS HANGODAT KERESED DE BESZÉLNEK

KÖRÜLÖTTED ÉS LEKAPCSOLÓDIK LÉNYED.

SE TE, SE MÁSOK, A PERCEKET ÉLETTELENÜL ÉLED.

BESZÉLNEK. A MIRŐL? A NAGY SEMMIRŐL.

FELIDÉZHETETLEN.

CSAK A HANGOK ZÚGNAK BENNEM

ÉS ÉN KÖZTÜK VÉGTELENÜL IDEGEN LETTEM.

 

FÁJ A LÉTEZÉS S MÁR NINCS KIT KERESNEM.

PERCEK, ÓRÁK, NAPOK ÉSZREVÉTLEN TELNEK,

CSAK BELÜL SÍROK, HOGY EBBEN A VILÁGBAN

SOHA SENKINEK SE KELLEK

ELVESZETT ÉRTÉKEKKEL FÁJ EMBERNEK LENNED,

MERT MÁS VAGY S A TÖBBSÉGI FÉLRELÖK

NEM SZÓL HOZZÁD, A SZÍV TÖRÖTT

A TÜKÖR MEGREPEDVE

KÜLCSÍNT ÉS MASZKOT LÁTSZ BENNE,

MERT A KÜLVILÁG AMÚGY PADLÓRA TENNE

ÉS CSAK ÜVÖLTESZ BELÜL.

MIÉRT LÉTEZEK OLY RENDEZETLENÜL?

REGGEL VAN ÉS ISMÉT HAJNAL ÉS KÖZTE

EMBER NEM KERÜL A KÖRBE,

MERT MINDIG BESZÉLNEK S ÉN HALLGATOK CSENDBEN

HANGOK ÉS BETŰK FORMÁLÓDNAK SZAVAKKÁ

A KÁOSZOS RENDBEN.

MIKOR LESZEL VÉGRE JÓ?

HA KIMONDOD FÉLVE, MERT BIZTOS ROSSZAT TESZEL?

S A HANGOD BELÜL MEGREMEG.

LÁTJÁK HA BAJ VAN.  TÉNYLEG CSAK A BAJ VAN VELED?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hatarvonalon.blog.hu/api/trackback/id/tr6818362809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása